Сільченко Альона Михайлівна - вчитель математики Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів
І тур
ІІ тур
ІІІ тур
Вирішення педагогічних ситуацій
Отметка времени | Прізвище, ім'я, по батькові вчителя | Назва ЗЗСО, посада | 1. Першокласник Сергійко проходив біля підвіконня і ненавмисно зачепив одягом кактус. Рослина упала на підлогу, і риночка розбилася. Хлопчик розплакався. Які Ваші дії? | 2. Другокласнику Сашкові, синові дуже сварливої техпрацівниці школи, однокласниця Оля під час гри незумисне відірвала рукав куртки. Ваші дії. | 3. Учитель пояснює новий матеріал. Бешкетник Сашко у цей час сильно тупає ногами під партою. Коли вчитель перестає говорити, тупання припиняється. Це повторюється кілька разів. Ваші дії. |
05.05.2020 10:56:55 | Сільченко Альона Михайлівна | Листопадівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, вчитель математики | Учитель повинен у першу чергу перевірити, чи є поранення у хлопчика, надати йому медичну допомогу, та заспокоїти дитину сказавши, що нічого страшного не сталося, що в житті бувають різні ситуації, а це така випадковість, від якої ніхто не застрахований, що з будь-ким це могло б статися. Потім відвести хлопчика до класного керівника, з ним обговорити цю випадковість, що сталася Сергійком, та долю кактуса. | На мій погляд, оптимальний варіант вирішення проблеми - підштовхнути дітей до примирення без всяких умов і компенсацій, проте якщо такий варіант не влаштовує батьків хлопчика, то варто поговорити з батьками обох учнів, для того, щоб вони вирішили питання про компенсацію на тих умовах, які влаштовували б обидві сторони. | Для початку спробувати зупинити дії хлопчика відповідним (суто педагогічним) поглядом або жестом. Якщо це не подіє, то можна відволікти увагу учнів від матеріалу та провести руханку, за головного в ній обрати Сашка, або вже в крайньому випадку на життєвих прикладах пояснити класу, і в першу чергу Сашкові, що математика необхідна в житті людини, навести приклади її застосування та і без неї, принаймні на сьогоднішній день, він просто не отримає атестат. Також з'ясувати, вже на перерві, чому він себе так поводив, у чому причина його такої поведінки та налагодити зв’язок із учнем. |
З цією людиною приємно розмовляти, вона завжди привітна, позитивна.А ще розумна і наполеглива. Тут по справжньому розкрила свої здібності. Віддана професії вчителя. Бажаю успіхів!!!
ОтветитьУдалитьВперед до перемоги.Альона Михайлівна зарекомендувала себе з позитивної сторони. Успіху вам.
ОтветитьУдалитьАльоно Михайлівно! Ви знаходитеся на правильному шляху, що дає Вам можливість подальшого розвитку і як педагога, так і прекрасної майстрині
ОтветитьУдалитьАльоно Михайлівно!Ви молодець! Бажаю Вам успіху і перемоги!
ОтветитьУдалитьАльоно Михайлівно!Ви молодий, але дуже талановитий вчитель. Вчитель, якого люблять та поважають учні. Бажаю Вам перемоги та удачі.
ОтветитьУдалитьВи молодий педагог, який на правильному шляху. У Вас все вийде. Бажаю перемоги
ОтветитьУдалитьВи молодець!Бажаю перемоги!Ми за Вас вболіваємо!
ОтветитьУдалитьІ тур - 20 балів,
ОтветитьУдалитьІІ тур - 15 балів,
ІІІ - 15 балів.
Альона Михайлівна Ви найкращі.