Сільченко Альона Михайлівна

Сільченко Альона Михайлівна - вчитель математики Листопадівської ЗШ І-ІІ ступенів

І тур

ІІ тур


ІІІ тур

Вирішення педагогічних ситуацій

Отметка времениПрізвище, ім'я, по батькові вчителяНазва ЗЗСО, посада1. Першокласник Сергійко проходив біля підвіконня і ненавмисно зачепив одягом кактус. Рослина упала на підлогу, і риночка розбилася. Хлопчик розплакався. Які Ваші дії?2. Другокласнику Сашкові, синові дуже сварливої техпрацівниці школи, однокласниця Оля під час гри незумисне відірвала рукав куртки. Ваші дії.3. Учитель пояснює новий матеріал. Бешкетник Сашко у цей час сильно тупає ногами під партою. Коли вчитель перестає говорити, тупання припиняється. Це повторюється кілька разів. Ваші дії.
05.05.2020 10:56:55Сільченко Альона МихайлівнаЛистопадівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, вчитель математикиУчитель повинен у першу чергу перевірити, чи є поранення у хлопчика, надати йому медичну допомогу, та заспокоїти дитину сказавши, що нічого страшного не сталося, що в житті бувають різні ситуації, а це така випадковість, від якої ніхто не застрахований, що з будь-ким це могло б статися. Потім відвести хлопчика до класного керівника, з ним обговорити цю випадковість, що сталася Сергійком, та долю кактуса.На мій погляд, оптимальний варіант вирішення проблеми - підштовхнути дітей до примирення без всяких умов і компенсацій, проте якщо такий варіант не влаштовує батьків хлопчика, то варто поговорити з батьками обох учнів, для того, щоб вони вирішили питання про компенсацію на тих умовах, які влаштовували б обидві сторони.Для початку спробувати зупинити дії хлопчика відповідним (суто педагогічним) поглядом або жестом. Якщо це не подіє, то можна відволікти увагу учнів від матеріалу та провести руханку, за головного в ній обрати Сашка, або вже в крайньому випадку на життєвих прикладах пояснити класу, і в першу чергу Сашкові, що математика необхідна в житті людини, навести приклади її застосування та і без неї, принаймні на сьогоднішній день, він просто не отримає атестат. Також з'ясувати, вже на перерві, чому він себе так поводив, у чому причина його такої поведінки та налагодити зв’язок із учнем.

8 комментариев:

  1. З цією людиною приємно розмовляти, вона завжди привітна, позитивна.А ще розумна і наполеглива. Тут по справжньому розкрила свої здібності. Віддана професії вчителя. Бажаю успіхів!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Вперед до перемоги.Альона Михайлівна зарекомендувала себе з позитивної сторони. Успіху вам.

    ОтветитьУдалить
  3. Альоно Михайлівно! Ви знаходитеся на правильному шляху, що дає Вам можливість подальшого розвитку і як педагога, так і прекрасної майстрині

    ОтветитьУдалить
  4. Альоно Михайлівно!Ви молодець! Бажаю Вам успіху і перемоги!

    ОтветитьУдалить
  5. Альоно Михайлівно!Ви молодий, але дуже талановитий вчитель. Вчитель, якого люблять та поважають учні. Бажаю Вам перемоги та удачі.

    ОтветитьУдалить
  6. Ви молодий педагог, який на правильному шляху. У Вас все вийде. Бажаю перемоги

    ОтветитьУдалить
  7. Ви молодець!Бажаю перемоги!Ми за Вас вболіваємо!

    ОтветитьУдалить
  8. І тур - 20 балів,
    ІІ тур - 15 балів,
    ІІІ - 15 балів.
    Альона Михайлівна Ви найкращі.

    ОтветитьУдалить